Instrumental

Velkommen inden for i musikkens verden - lær at spille et instrument

Du kan altid begynde at gå til spil - uanset om du er begynder, har spillet før og vil i gang med musikken igen eller du har spillet i flere år.
Undervisningen er for unge og voksne i alle aldre, på små hold med 2-5 deltagere eller til soloundervisning.
Det er én gang om ugen, på Frederiksberg, og er for alle uanset hvilken kommune, du bor i.

Når du går til musikundervisning, vil du opdage, at du kan give dig hen til nye sider af livet, som er usynlige og uhåndgribelige, men som du kan mærke helt tydeligt på din egen krop.

Du skal selvfølgelig bruge tid på at øve dig og gøre dig umage, men så kan du også opleve magiske øjeblikke, hvor puls, krop, klang og rytme smelter sammen, så du helt glemmer tid og sted.

Er der ikke flere pladser/tider?
... så kontakt os gerne og hør, om vi kan oprette flere tider.
Skriv til aftenskolen@musikhoejskolen.dk eller direkte til underviseren.